Dostali jste zboží poškozené?

I přes veškerou péči, kterou věnujeme balení zboží při zasílání, se může stát, že během přepravy dojde k jeho poškození. Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.

(1) Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

  • V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

(2) Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

  • Pokud až po odjezdu kurýra zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, ihned pořiďte fotografie. Obratem nás kontaktujte, a my reklamaci vyřídíme.