Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetové prodejně La Lagartija - http://www.lagartija.cz/eshop. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím je:

Sídlo firmy:
Quetzalcoyatl, s.r.o., se sídlem náměstí Přátelství 1518/2, Hostivař, 102 00 Praha 10, IČ: 067 44 826

Provozovna (kamenný obchod):
La Lagartija. Prokopova 13, 130 00 Praha 3
Otevírací doba kamenného obchodu: Čt 8:00 - 18:00

Prodávající je v dalším textu označován také jako La Lagartija nebo Poskytovatel.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží (aktualizace skladových zásob v eshopu je prováděna automaticky 1x týdně). Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě objednávky.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku převzetí a zaplacení objednaného zboží kupujícím. V jednotlivých případech, zejména v případě většího finančního objemu objednávky, si prodávající vyhrazuje právo ke vzniku smlouvy si vyžádat od Kupujícího potvrzení objednávky, a to buď osobně, telefonicky nebo e-mailem, a úhradu zálohy.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a jeho převzetím. Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu La Lagartija dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech – viz. sekce Ochrana osobních údajů.

2.1 Zrušení objednávky

Kupující má právo zrušit objednávku bez jakýchkoli sankcí, vyjma zboží na vyráběného na zakázku, až do okamžiku zabalení zásilky. Tuto skutečnost je kupující povinen oznámit buď e-mailem, nebo telefonicky.

V případě, že objednávka byla již vyřízena a byla expedována, budou kupujícímu vyúčtovány náklady spojené se zabalením a expedováním. V případě, že kupující zruší objednávku před zabalením či expedováním, nebude mu účtován žádný poplatek.

3. Cena zboží

Ceny zboží si může kupující ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu a další poplatky si může kupující ověřit v sekci doprava. Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH, vzhledem k tomu, že dodavatel není plátcem DPH (DPH bylo Prodávajícím zaplaceno při dovozu).

Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně dopravy, a kupující bude vyzván k jejich odsouhlasení.

Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku kupujícím vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží. V případě, že kupující požádá o opakované doručení, bude mu zásilka znovu zaslána a k celkové ceně objednávky bude účtován dvojnásobný poplatek za poštovné. Na zboží vyráběné na zakázku (nábytek, obklady, dlažba aj.) si dodavatel vyhrazuje právo žádat nevratnou zálohu ve výši min. 60 % hodnoty objednávky.

4. Platební podmínky, expediční lhůty a přepravné

Dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů nutných pro její včasné vyřízení. Po úspěšném zadání objednávky Vám bude zaslán potvrzující e-mail. Tento e-mail je generován automaticky, neodpovídejte na něj, prosím. Rovněž o tom, že Vaše objednávka byla vyřízena a zboží předáno k dopravě, budete informováni e-mailem.

Většina nabízeného zboží v kategorii obklady, umyvadla a keramika je skladem na adrese naší pražské prodejny (Praha 3, Prokopova 13). Objednávky na zboží, které je skladem, a které byly Kupujícím zadány do pátku 8:00 hodin, odesíláme standardně jednou týdně (v pátek v poledne). Objednávky odeslané po této hodině budou předány přepravní společnosti (DPD nebo Geis Parcel CZ, s.r.o.) až následující pátek. Pokud spěcháte a nemůžete tak dlouho čekat, prosím uveďte to do poznámky k objednávce - vyjdeme Vám vstříc dřívějším odesláním, bude-li to technicky v našich možnostech. V případě větších objednávek, kdy je potřeba zajednat individuální dopravu, nebo u zboží na objednávku, se s Vámi spojí prodejce a dohodne s Vámi konkrétní termín dodání. Cena za individuální dopravu bude vypočtena na základě konkrétních parametrů zásilky (hmotnosti, objemu, vzdálenosti místa dodání od showroomu v Praze 3, Prokopově ul. 13 apod.) a s kupujícícm předem odsouhlasena.

V případě, že Vámi objednané zboží již nebude skladem i přes to, že v okamžiku objednání bylo zboží označeno, že skladem je, nebo bude-li potřeba objednávku upřesnit, můžete být kontaktováni obsluhou na kontaktním telefonu nebo e-mailu, kdy se společně pokusíme najít náhradní řešení.

Většina nabízeného zboží/výrobků v kategorii „nábytek“ není vedena skladem a vzhledem k jeho rozmanitosti (rozměry, motivy vyřezávání, provedení, materiály apod.) je vyráběno na zakázku, tj. dle přijatých objednávek zákazníků je teprve zadáváno do výroby u našich partnerských dílen v Mexiku. Z důvodů samotné výroby a námořní dopravy do Evropy je u většiny výrobků (nábytku) termín dodání 3-6 měsíců, pokud není v detailu výrobku uvedeno jinak, nebo pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na letecké dopravě. Cena zboží je v tomto případě navýšena o rozdíl mezi cenou námořní a letecké přepravy. Na zakázkové zboží/výrobky si dodavatel vyhrazuje právo žádat nevratnou zálohu ve výši min. 60 % hodnoty objednávky. V případě, že dojde k prodloužení doby dodání objednaného zboží, prodávající toto kupujícímu oznámí a zároveň ho informuje o předběžném termínu dodání. V případě nezaplacení zálohy ve stanovený den se termín výroby posouvá o počet dnů, o které byla záloha zaplacena později.

O tom, že prodávající předal zásilku k expedici je kupující informován formou sms či e-mailem. V případě, že objednané zboží nebude dlouhodobě na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci v dohodnuté lhůtě, má prodávající právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit.

Zboží je odesíláno kupujícímu po převodu částky na účet prodávajícího, nebo na dobírku společností DPD nebo Geis Parcel CZ s.r.o. Požaduje-li kupující jiný druh přepravy (např. v případě objednání většího množství zboží), je nutné se domluvit předem telefonicky na čísle tel: +420 77 66 22 031  nebo e-mailem na info@lagartija.cz.

5. Doprava a platba

Objednané zboží je připraveno k převzetí nebo odeslání zpravidla druhý pracovní den od obdržení objednávky.

5.1 Způsob dopravy

Obklady, umyvadla, keramické a jiné doplňky jsou zasílány službou DPD nebo Geis Parcel CZ.

V případě nábytku můžeme zajistit službu jiného smluvního dopravce.

5.2 Způsob platby

Platbu je možné uskutečnit:

- platební kartou Visa, MasterCard přímo v rámci nákupu na této webové stránce
- platbou systémem PayPal tamtéž
- dobírkou při doručení službou DPD nebp Geis Parcel CZ (platbu přitom přebírá doručovatel)
- platbou předem převodem na CZK účet u Fio banky, a.s., č.ú. 2901 363 449/2010 (proforma fakturu Vám zašleme mailem ve formátu PDF, po připsání platby na náš účet odešleme zboží a připojíme originál faktury)
- osobně v hotovosti nebo kartou při vyzvednutí zboží v našem kamenném obchodě.

Jakou výhodu má posledně jmenovaný způsob? Zejména u složitějších objednávek ušetříte mnoho času čekáním, než obsluha odpočítá a separátně zabalí Vámi požadované prvky (obklady, listely atd.). Takto budeme s předstihem znát Vaši objednávku a můžeme ji pro Vás připravit. Při vyzvednutí před Vámi samozřejmě krabice otevřeme, abyste se mohli přesvědčit o její úplnosti.

U zboží v kategorii „nábytek“, které není skladem, je vyžadována platba předem na účet vždy.

Pro zákazníky ze Slovenské Republiky je celková částka objednávky přepočítána na EUR kurzem platným v den objednávky. Kupujícímu bude odeslána proforma faktura s údaji pro platbu převodem. Zboží bude expedováno teprve po připsání částky na náš účet. Informace o aktuálním kurzu najdete na www.cnb.cz.

Ceny DPD za balíkovou přepravu v rámci České republiky naleznete zde, pro Geis Parcel zde.

Ceny DPD za balíkovou přepravu do zahraničí naleznete zde, pro Geis Parcel zde.

V ČR  bude zásilka doručena do druhého pracovního dne od vyexpedování. O odeslání zboží budete informováni e-mailem, na který zašleme podací číslo zásilky a číslo zásilku pro její sledování. Do Slovenské republiky je dodací doba zpravidla do 48 hodin. Cena dopravy nábytku je vždy vypočtena individuálně dle velikosti a váhy. Pro konkrétní údaje nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 77 66 22 031 nebo na info@lagartija.cz.

5.3 Převzetí zboží od přepravce

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.  Zjevné poškození, nebo částečnou ztrátu zásilky je povinen příjemce zapsat při převzetí do Doručovacího listu zasílatele. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

5.4 Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem. U společnostÍ DPD i Geis Parcel CZ je kupující  povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu.

5.5 Doporučení La Lagartija

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte, aniž zboží u zásilky, která vykazuje známky poškození, zkontrolujte!

6. Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovatele prodejny či na adresu elektronické pošty: info@lagartija.cz . V tomto případě kupující oznámí prodávajícímu, že odstupuje od kupní smlouvy, uvede číslo objednávky, jméno a datum nákupu. Vracené zboží zašle zpět v uvedené lhůtě na adresu prodejny: La Lagartija, Prokopova 13, Praha 3, PSČ 130 00. Vrácené zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty. Ve vlastním zájmu zašle kupující zboží zpět jako pojištěnou zásilku a zvolí vhodný obal, jelikož prodávající neručí za případnou ztrátu či poškození zásilky při přepravě.

Kupující bere na vědomí, že pokud jím vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Prodávající je za tímto účelem oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží do deseti dnů ode dne doručení vráceného zboží. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (např. náklady na přepravu apod.) Při splnění všech výše uvedených podmínek vrátí prodávající kupní cenu zboží bezhotovostně na účet určený kupujícím, případně v hotovosti na provozovně, a to nejpozději do 14 dnů po skončení lhůty na přezkoumání zboží dle obchodních podmínek. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodu nebo z důvodu, že se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena či dodací podmínky. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část, nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Kromě případů, kdy je ve výše uvedených případech odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv:

  1. Týkajících se atypické a zakázkové výroby
  2. Na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo se souhlasem kupujícího započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění (sem spadá například vypracování vizualizace)
  3. Na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele.
  4. Na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání (sem spadá například vykroužení otvoru pro baterii do rohových dlaždic umyvadla na přání zákazníka).

7. Reklamace zboží, záruční podmínky

Kupující by měl ve vlastním zájmu prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu výrobku, kupující zkontroluje stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Kupující má právo viditelně poškozenou zásilku nepřebrat. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zásilky a stvrzuje, že dorazila bez viditelného poškození. Podrobnější informace k reklamacím poškození výrobku zjištěného při převzetí zboží nebo bezprostředně po rozbalení zásilky - viz. sekce Doprava a platba

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady. Záruční lhůta začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za vady vyplývající z běžného opotřebování výrobků, neodborným ošetřováním ze strany kupujícího, za vady vzniklé neodborným používáním výrobků a chybnou manipulací s nimi, ani za škody způsobené vnějšími událostmi (tzv. vyšší moc). Na tyto vady se poskytnutá záruka nevztahuje. Záruka se též nevztahuje na vady vzniklé použitím v podmínkách, které nejsou běžné u daného typu výrobku a závady vzniklé působením živlů.

Při případné reklamaci kupující kontaktuje prodávajícího e-mailem nebo telefonicky. Reklamované zboží následně zašle ve vyhovujícím obalu (nejlépe originálním) a vždy běžným obchodním balíkem na adresu: La Lagartija, Prokopova 13, Praha 3, PSČ 130 00. Pokud bude reklamované zboží zaslané dobírkou, nebude tato zásilka přijata. Současně s reklamovaným zbožím a popisem závady je nutné předložit i příslušný doklad o jeho nákupu (paragon, fakturu).

V případě oprávněné reklamace se prodávající zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího doručení. Veškeré reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.

Barevné odstíny zobrazované na webové stránce našeho obchodu se mohou vlivem technických důvodů, nastavení monitoru, osvětlení v místnosti atd. lišit od skutečnosti, fotografie vzorků mají tedy pouze ilustrační charakter. Rovněž provedení konkrétních dekorů se může lišit vzhledem k tomu, že každý kus je originál, závisí na momentální fantazii a rozpoložení malíře - a není technicky možné vyfotografovat každý prodávaný kus zvlášť. V případě, že se konkrétní kus, který je skladem, bude lišit podstatně od dekoru, který je vyobrazen v internetovém obchodě, budete o tom dopředu vyrozuměni, případně Vám bude nejdříve zasláno foto výrobku ke schválení.

7.1 Specifika ruční práce

Ručně vyrobené zboží má určitá specifika, pro která je vyhledáváno a právem oblíbeno. Představuje návrat k přírodě a k přirozenému způsobu života, a jako takové jen těžko vyhoví současným stavebním normám a certifikátům. Ručně vyrobené obklady, umyvadla ani jiné výrobky z našeho obchodu nejsou kalibrovány, může se proto stát, že bude docházet k rozdílům ve velikostech obkladů a jiných keramických prvků, a to zejména při kombinování několika dekorů, ale i v rámci téhož dekoru, a to až (ve výjimečných případech) o 7-8 mm. Většinou jsou rozdíly mezi jednotlivými kusy v řádu 1 - 3 mm - to by však nemělo být chápáno jako vada, nýbrž naopak jako specifikum ruční výroby, které hotovým obloženým plochám propůjčuje charakteristickou plastičnost a rustikalitu. Byli bychom rádi, aby jste v zájmu předcházení nedorozuměním a v zájmu dosažení své naprosté spokojenosti plně chápali tento fakt a neočekávali od ručně vyrobených obkladů, obkladových prvků a umyvadel přesnost, nýbrž byli plně srozuměni s tím, že určitá míra nepřesnosti je právě tajemstvím jejich krásy.

Další specifika ruční práce, která nemohou být podkladem k uplatnění záruky:

7.2 Krakeláž

Ke krakeláži glazury u ručně vyrobených obkladů a keramických doplňků dochází vždy. Je to dáno tím, že je použit ryze přírodní materiál - pálená hrnčířská hlína, bez aditiv a dodatečného zpracování (lisování). Tento materiál si zachovává původní vlastnosti, mezi než patří poréznost, propustnost pro vodu a vodní páry, a určitou tepelnou roztažnost. To je důvod, proč vzniká krakeláž - jemné, okem sotva viditelné prasklinky na povrchu glazury. Ujišťujeme zákazníky, že krakeláž není v žádném případě na újmu funkčnosti našich obkladů. Je lépe ji chápat jako certifikát pravosti ruční práce a jako jeden ze zdrojů výjimečné patiny. Ručně malovaná umyvadla nejsou vyrobena z pálené hlíny, jsou vyrobena z keramické hmoty, která má jiné fyzikální vlastnosti a ke krakeláži u ní nedochází.

7.3 Neodolnost mrazu

Z důvodů popsaných v předchozím odstavci naše obklady nejsou určeny pro venkovní použití. Tam, kde bude docházet k jejich opakovanému promočení a zmrznutí, velmi rychle (již po prvním roce) dojde k jejich samovolné destrukci, rozpraskání a oprýskání glazury. Teoreticky lze připustit jejich instalaci v závětří, mimo dosah přímých povětrnostních vlivů, avšak vždy bez záruky a pouze na odpovědnost zákazníka.

7.4 Nevhodnost do trouby, mikrovlnné trouby, myčky

Týká se zejména keramických doplňků a nádobí. Vyvarujte se rovněž čištění abrasivními prostředky (písek na nádobí, drátěnka) - platí i pro umyvadla a obklady.

7.5 Neodolnost velkým teplotním výkyvům

Týká se zejména obkladů a dlažby, které by nikdy neměly být instalovány na povrchy, které se zahřívají / ochlazují nerovnoměrně (zejména v místech, kde končí například podlahové vytápění - pokud je obklad nebo dlažba položena tak, že pod jedním kusem obkladu nebo dlažby se podklad zahřívá nerovnoměrně, potom je pravděpodobné, že vlivem nestejné tepelné roztažnosti na přechodu teplot dojde k popraskání obkladu nebo dlažby).

7.6 Pochozí neodolnost obkladů

Pokud budou obklady použity k dekoraci podlahy (jako doplněk nebo náhrada dlažby), je nutno je klást do tekutého lepidla (k zabránění vzduchových bublin pod obkladem). Při nedodržení této zásady může při zatížení dojít k prasknutí obkladů. Protože glazura obkladů je nanášena v tenčí vrstvě než v případě dlažby, může dojít (v průběhu let a při zatížení v prašném provozu) k abrasi (ošoupání) glazury na vyčnívajících částech obkladu (což však lze s výhodou využít jako součást originální patiny).

7.7 Barevná nestálost

Týká se výrobků z žíhaného plechu, u nichž může po čase dojít ke ztrátě barevné intenzity, vzniklé žíháním kovu, a výrobků ze dřeva (tzv. alebrijes) kde pigmenty na bázi vody mohou po čase ztratit svoji zářivost. Může se týkat i kteréhokoli jiného pigmentu, použitého na našich výrobcích, kromě glazury, jejíž barevnost je stálá.

7.8 Omezená mechanická odolnost

Ručně malovaná umyvadla z naší nabídky nejsou vhodná k využití coby kuchyňské dřezy - opakované nárazy těžkého nádobí by mohly způsobit jejich poškození.

7.9 Podmínky zachování záruky - montáž a údržba zakoupeného zboží:

Pro správnou instalaci čtěte prosím leták Doporučení pro montáž obkladů a umyvadel z našeho webu, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

7.10 Nábytek

Nevystavujte nábytek teplotním a vlhkostním šokům (není dobré např. přemisťovat nezabalený nábytek z mrazu do přetopené místnosti).

Zabraňte velkým změnám teploty a vlhkosti v místnosti používání. Pří teplotě 10 - 25°C musí být relativní vlhkost vzduchu v rozmezí 45 - 65%, při nedodržení této podmínky nelze uplatnit záruku.

Nábytek neumisťujte v bezprostřední blízkosti intenzivních zdrojů tepla. Dřevo je přírodní materiál a reaguje na teplotní a vlhkostní zátěž rozměrovými změnami, v krajních mezích případně změnami tvarovými až porušením integrity - může dojít k puklinám a trhlinám ve dřevě. Na tato poškození se nevztahuje záruka.

Nepřetěžujte zásuvky a police obsahem s vysokou hmotností.

Povrch se běžně ošetřuje hadrem, mopem nebo vysavačem. Při znečistění setřít vlhkým hadrem se slabým roztokem běžného domácího prostředku bez dezinfekční složky. Vyvarujte se použití agresivních čističů na bázi organických a anorganických rozpouštědel např. ironu, sava, benzínu apod. Po zaschnutí je nejlépe ošetřit povrch speciálním přípravkem na ošetření nábytku s přídavkem vosku. Lze použít také jemné filmotvorné leštěnky na nábytek, dobré výsledky jsou dosahovány s leštěnkou Pronto.

Dojde-li k poškození povrchu, lze přebrousit poškozené místo jemným smirkem a provést lokální opravu šelakem.

Lakované povrchy (pouze na přání) se udržují běžnými prostředky pro údržbu nábytku, čisticími prostředky a leštěnkami. Opět nepoužívejte agresivní čističe.

8. Rozšíření záruky - doživotní záruka na umyvadlo

Abychom rozptýlili občasné obavy našich zákazníků týkající se toho, zda krása ručních umyvadel jim vydrží opravdu dlouho, rozhodli jsme se k bezprecedentnímu kroku: nabízíme všem klientům, kteří u nás zakoupili umyvadlo po 1.12.2014 časově a důvodově neomezenou záruku! Podmínky využití záruky jsou tyto:

  • umyvadlo bylo zakoupeno za plnou cenu nebo s množstevní slevou (v rámci větší zakázky - např. celé koupelny atd.) nepřevyšující 5%
  • pokud v průběhu instalace nebo užívání umyvadla dojde k jakémukoliv poškození (prasknutí umyvadla nebo rohové dlaždice, odprýsknutí glazury, nebo jiné poškození narušující vzhled nebo funkci) a to z jakéhokoliv, i nedbalostního důvodu, má zákazník právo uplatnit nárok na jeho bezplatnou výměnu, a to 1x pro každé zakoupené umyvadlo.
  • k uplatnění záruky musí zákazník doložit fotografii poškozeného umyvadla a fotokopii nákupního dokladu - obojí stačí e-mailem. Z fotografie umyvadla musí být patrné, o jaké poškození se jedná
  • Prodávající po obdržení uplatněné doživotní záruky nabídne Kupujícímu stejný dekor umyvadla, pokud takový má volný skladem. Pokud není stejný dekor skladem, může Kupující zvolit náhradu z dekorů, které skladem jsou, případně může počkat do doby příští dodávky zboží, v níž pro něj Prodávající daný dekor objedná. Pozor: Kupující nemá nárok na okamžitou výměnu za stejný typ a dekor umyvadla, pokud jej Prodávající nemá na skladě!
  • umyvadlo na výměnu následně buďto Prodávající zašle na adresu Kupujícího prostřednictvím svého smluvního dopravce (náklady na balné a na přepravu v tom případě hradí Kupující), nabo si jej Kupující může zdarma vyzvednout v Showroomu Prodávajícího na adrese Praha 3, Prokopova 13.
  • doživotní záruku na umyvadlo lze vždy uplatnit pouze na umyvadlo jako celek - např. oválné zápustné umyvadlo včetně rohových dlaždic, a to vždy pouze 1x na každé zakoupené umyvadlo (není tedy možné například jednou požadovat náhradu za jednu rohovou dlaždici, podruhé např. na umyvadlo - uznána bude pouze první výměna)

9. Vrácení nepoužitých obkladů a listel

V případě, že při realizaci svého projektu nevyužijete všechny zakoupené obklady, obkladové prvky nebo listely, můžeme Vám je vzít zpět po odečtení manipulačního poplatku 30% z ceny, kterou jste za ně zaplatili (v případě, že budete požadovat výměnu za peníze) nebo 15% (v případě, že se jejich cenu rozhodnete využít k opětovnému nákupu v našem obchodě). Podmínkou pro vrácení obkladů a listel je, že budou:

  • vráceny čisté, zbavené prachu
  • vráceny v papírových či pěnových pásech prokladů (pokud byly takto dodány)
  • vráceny v originálních nepoškozených (nerozřezaných) a čistých krabicích
  • vráceny nepoužité - např. špinavá zadní plocha obkladů od stavebního lepidla, a to i tehdy, pokud bylo lepidlo odstraněno před zaschnutím - takové obklady již nelze považovat za nové, jsou tím pádem neprodejné a nebudou k vrácení přijaty

10. Ochrana osobních údajů

Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení, popř. IČ, DIČ atd.), která jsou součástí objednávky nebo nám byla sdělena během registrace nového zákazníka, jsou považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.

La Lagartija tyto údaje o zákaznících zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (dopravní společnost, banka apod.), a to pouze v nutném rozsahu.

Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze.

10.1 Obchodní sdělení - Newslettery

Na této stránce se můžete přihlásit k odběru novinek, případně se z odběru odhlásit. Nemusíte se bát, že zahltíme Vaši e-mailovou schránku - obchodní sdělení svým zákazníkům rozesíláme nejvýše 2x ročně.

Pokud jste obdrželi od nás obchodní sdělení, které považujete za nevyžádané, omlouváme se Vám. Vězte, že Vaši e-mailovou adresu jsme získali legálním způsobem od subjektu, který nám věrohodně doložil Váš předchozí souhlas se zasíláním obchodních sdělení i od třetích stran. Nechcete-li od nás v budoucnu žádné další sdělení dostávat, prosíme neváhejte kliknout na odkaz uvedený v emailu, který jste obdrželi - Vaše přání budeme okamžitě respektovat a Vaše e-mailová adresa bude nenávratně smazána z naší databáze. Samozřejmostí je pro nás i to, že Vaši e-mailovou adresu v takovém (ani v žádném jiném) případě nepředáme třetí straně, a to ani informaci, která pramení z toho, že jste se od odběru newsletteru rozhodli odhlásit.

11. Akce k podpoře prodeje

Prodávající za účelem podpory prodeje vyhlašuje speciální akce. Tyto akce slouží k podpoře prodeje formou zpřístupnění a přiblížení jím nabízeného zboží kupujícím. Prodávající je oprávněn kdykoliv a bez udání důvodu platnost akcí pozastavit případně je úplně zrušit, pokud vyhodnotí, že nejsou přínosem pro zvýšení prodeje a / nebo nejsou kupujícími využívány ke stanovenému účelu případně dochází k jejich zneužívání. Jedná se o tyto akce:

11.1 Umyvadlo na zkoušku

Kupující má možnost po dobu trvání akce, nejvýše však 1x za život, objednat libovolný typ 1 ks umyvadla a označit objednávku v poznámce k objednávce heslem "UMYVADLO NA ZKOUŠKU" nebo obdobnou poznámkou odkazující k akci. Hodnocení, zda se jedná o stejného zákazníka (porovnání doručovací adresy objednávky, IP adresy objednávajícího, telefonního čísla či emailu) je plně v kompetenci Poskytovatele. Na účast v akci Kupujícímu nevzniká právní nárok; toto Kupující bere výslovně na vědomí při účasti na akci. Kupující bere na vědomí, že automatický systém e-shopu mu pošle mail s udáním ceny umyvadla a ceny za dopravu, tyto náklady však budou Kupujícímu při expedici zásilky odečteny. Akci nelze využít na bazarvová umyvadla ani na umyvadla, která byla z jakéhokoliv důvodu zlevněna (např. slevová akce na umyvadla). Pokud budou součástí objednávky další položky (kromě položek v odst. 11.2), hradí cenu dopravy Kupující, to však pouze v rozsahu ostatních položek.

V případě, že Poskytovatel vyhodnotí, že se jedná o první objednávku umyvadla na zkoušku Kupujícím a že jsou splněny všechny podmínky akce, odešle umyvadlo na svoje náklady přepravní službou na adresu uvedenou v objednávce.

Kupující má právo: a) do 7mi dní ode dne převzetí zásilky uhradit cenu umyvadla sníženou o 10%, v tom případě přechází vlastnictví umyvadla na něj, přičemž doživotní záruka není touto slevou dotčena, b) do 20ti dní ode dne převzetí zásilky uhradit plnou cenu umyvadla, v tom případě přechází vlastnictví umyvadla na něj, nebo c) kdykoliv, ale nejpozději 21. den ode dne převzetí umyvadla umyvadlo odeslat v originálním balení a na svoje náklady zpět na adresu Prodávajícího. 

Prodávající nese rizika plynoucí z přepravy v průběhu přepravy směrem ke Kupujícímu, a také rizika z přepravy směrem zpět, to však pouze v případě, že Kupující umyvadlo odešle v originálním obalu řádně zajištěné proti poškození. V případě, že Kupující odešle umyvadlo zpět v jiném než originálním obalu nebo obal řádně nezajistí (nepřelepí), nese plnou odpovědnost za jeho poškození a v případě jeho poškození se zavazuje jeho plnou cenu uhradit Prodávajícímu do 7mi dní ode dne, kdy došlo ke zjištění škody Prodávajícím a oznámení o škodě Kupujícímu.

Kupující bere na vědomí, že Umyvadlo je až do úplného zaplacení podle bodů a) a b) vlastnictvím Prodávajícího, a že jeho nezaplacením nebo nevrácením Prodávajícímu se dopouští neoprávněného obohacení se škodou nikoliv malou. Kupující současně bere na vědomí, že potvrzením těchto Všeobecných obchodních podmínek uznává svůj dluh vůči Prodávajícímu ve výši plné ceny jím objednaného umyvadla a dává Prodávajícímu svolení vymáhat dlužnou částku v případě nesplnění podmínek akce všemi prostředky v souladu s právním řádem ČR.

11.2 Vzorek obkladů zdarma

Kupující má možnost po dobu trvání akce, nejvýše však 1x za život, objednat libovolných nejvýše 4 ks dekorů obkladů 10x10 cm a označit objednávku v poznámce k objednávce heslem "VZOREK OBKLADŮ ZDARMA" nebo obdobnou poznámkou odkazující k akci. Hodnocení, zda se jedná o stejného zákazníka (porovnání doručovací adresy objednávky, IP adresy objednávajícího, telefonního čísla či emailu) je plně v kompetenci Poskytovatele. Na účast v akci Kupujícímu nevzniká právní nárok; toto Kupující bere výslovně na vědomí při účasti na akci. Kupující bere na vědomí, že automatický systém e-shopu mu pošle mail s udáním ceny obkladů a ceny za dopravu, tyto náklady však budou Kupujícímu při expedici zásilky odečteny. Pokud budou součástí objednávky další položky (kromě položek v odst. 11.1), hradí cenu dopravy Kupující, to však pouze v rozsahu ostatních položek. Objednávku Vzorku obkladu zdarma nelze provést, pokud jsou mezi dalšími položkami objednávky jiné obklady velikosti 10x10 nebo 5x5.

V případě, že Poskytovatel vyhodnotí, že se jedná o první objednávku vzorku obkladů na zkoušku Kupujícím a že jsou splněny všechny podmínky akce, odešle obklady na svoje náklady přepravní službou na adresu uvedenou v objednávce.

Kupující má právo se prostřednictvím vzorku obkladů seznámit s jejich reálnou podobou a atributy ruční práce, jež nesou. Smyslem akce je usnadnit Kupujícímu volbu bez vynaložení prostředků / rizika Kupujícího. Vzorek obkladů zdarma není Prodávajícím zamýšlen jako plošný dárek všem, nýbrž jako usnadnění rozhodování pro ty Kupující, kteří již před objednáním vzorku obkladů zdarma o jejich koupi uvažovali. Nicměně Kupující, a to ani ten, který se nakonec pro další nákup nerozhodne, nemá povinnost obklady Prodávajícímu vracet a může s nimi naložit podle svého uvážení.

12. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky. Zároveň akceptuje i cenu objednaného zboží platnou v den odeslání objednávky (včetně přepravného či poštovného a balného, které není součástí ceny objednaného zboží a platí se zvlášť) uvedenou v katalogu internetové prodejny La Lagartija, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán, mimo případy uvedené v čl. 2 těchto Obchodních podmínek odst. „Zrušení objednávky“.

Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1. 12. 2014 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Není-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., ve znění novel. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Pokud jste dočetli až sem, dovolte nám ještě na samý závěr připomenout, že odměnou za naší práci nám není jen finanční zisk, ale především uspokojení z toho, když jsou naši zákazníci spokojení a mají radost z nové koupelny, kuchyně, nebo z keramické drobnosti do svého domova. Tomuto kritériu se snažíme maximálně přizpůsobit všechno naše konání a snažení. Budeme se proto snažit Vám vždy, pokud to bude možné, vyjít vstříc i nad rámec našich zákonných povinností a těchto obchodních podmínek.

Vaše La Lagartija